A mi meséink

"Írjunk együtt mesekönyvet!" Meseblog általános iskolások részére.

Email címünk

Várjuk meséiteket az amimeseink@gmail.com email címre!

Rajzok

Hozzászólások

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Rovatok

Petrilla Brigitta: Micsoda világ!

2009.09.13. 18:22 | amimeseink | 14 komment

Címkék: mese orosháza kategórián kívül

Megérkezett első mesénk. Fogadjátok sok szeretettel!

Micsoda világ!

Petrilla Brigitta (2. osztály) meséje

Egyszer volt, hol nem volt, az Óperenciás tengeren is túl, ahol a kurta farkú malac túr, volt egy zöld vár az öreg tölgyfák szomszédságában. Ott élt, éldegélt szeretetben, békességben sok kisember, kiket csak így neveztek a közeli királyságban, hogy a „hármas”.

A vár ura László király és felesége Ildikó úrnő, három vérszerinti gyermekük: Laci herceg, Bogi hercegnő és Bence kisherceg, valamint velük élt még hatszáz fogadott gyerek is.
A vár urának munkáját negyven felnőtt segítette, akik felkészítették az ifjoncokat a harcra.
Ilyen hadnagy volt Babett és Judit néni. Őhozzájuk kerültek a legfiatalabbak, akiket Szilvia hadnagy tanított az éneklés csínjára – bínjára, beleértve a harci indulót is.
Történetünk idején éppen heti vásár volt a vár udvarában. Babett és Judit hadnagy hadat indított a kis csapatával a chipsek ellen. Csatasorba álltak, felvonták a zászlójukat, melyre az 1.a volt írva. S elindultak meghódítani Csodavilágot. Első útjuk a vásárba vezetett. Ott aztán mindenféle jóval megrakták kosaraikat. Az újoncok arany tallérjaikkal fizettek az árusoknak. A várba visszatérve elfogyasztották a frissen vásárolt gyümölcsöket, zöldségeket, s most már tudták, hogy az egészség mindennél fontosabb! Másnap a növendékek hadnagyaiktól megkapták a Tudás Kapujának kulcsát is, hogy a rájuk váró nehéz csatákat a kulcs varázserejének segítségével legyőzzék.
Lovagi tornát hirdettek, ahol mindenki kipróbálhatta erejét, felmérhette tudását, testi erejét, elméjük gyorsaságát. Az 1. a csapata kiemelkedően teljesítette a feladatokat: A Mikolai-kertben barátságot kötöttek az Erdő hercegével, a várban Tá–bácsi és Ti-ti néni gyermeküknek fogadta a kiscsapatot, Szám-országban legyőzték a sötét Erőt, s többé senki nem mondta a hadseregből, hogy Én ezt nem akarom, én ezt nem tudom.
Nagy lakomával zárult a megmérettetés. Három nagy bográcsban rotyogott az ünnepi étel. Az ifjoncok Tanúsítványt és Oklevelet vehettek át az uralkodótól, mely azt igazolta, hogy most már kinyithatják a Tudás Kapuját.
A nagy utazás csak ezután kezdődött el. Tele felfedezésekkel, kincskereséssel, ismerkedéssel, ellenségek (lustaság, hanyagság) legyőzésével.

Ha nem hiszed, járj utána vagy hívd a vár telefonját, ahol személyesen is beszélhetsz a vár urával, László királlyal, aki szívesen gyermekévé fogad Téged is nyolc évre!

A bejegyzés trackback címe:

https://amimeseink.blog.hu/api/trackback/id/tr561379397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem nagyon tetszett ez a mese,mert vicces volt.:):) Kíváncsi vagyok,hogy mit szól
hozzá Bogi hercegnő...:)
Nem tudom milyen még nem olvastam el^^ ugyanis suliból írok!Majd ha lesz időm elolvasom!:))
Én elolvastam nekem nagyon tetszett
Szerintem jó lesz! <(^^,)>
Nekem nagyon tetszett az oldal:-)
Nagyon jó mese ,nekem tetszett, hogy beleraktad az iskola egy ,,töredékét'' is
első mese, nagyon jó!
Nekem nagyon tetszett a mese is meg az oldal is :-) :):D
Nekem is nagyon tetszett jó mese!!!!!!!!!!
Tetszik a mese. Jól kitaláltad a mesét. Van fantáziád!
A címéből megállítva jónak tűnik és nagy érdekes kis történet! :)
Szerintem is nagyon jó volt 600 gyerek furcsa de jó!
süti beállítások módosítása