A mi meséink

"Írjunk együtt mesekönyvet!" Meseblog általános iskolások részére.

Email címünk

Várjuk meséiteket az amimeseink@gmail.com email címre!

Rajzok

Hozzászólások

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Rovatok

Andó Mónika: Egy sárkány hétköznapjai

2009.09.24. 13:23 | amimeseink | 6 komment

Címkék: mese orosháza sárkány

Egy sárkány hétköznapjai 

Andó Mónika (5. osztály) meséje

Sziasztok, én vagyok Guliver, a sárkány. Néhányan biztosan azt gondoljátok, hogy szupi sárkánynak lenni, barlangban lakni és embereket ijesztgetni. Csakhogy a barlangban hideg van, büdös és sötét, embereket ijesztgetni meg manapság nagyon veszélyes, mert az egyik nap még meztelenül csontokkal ütögetnek, másnap pedig már puskákkal, ágyúval támadnak rám.
Amikor pedig nem piszkál senki, olyankor az életem nagyon-nagyon unalmas. Egész nap csak üldögélek a kincshegyeken, és nincs semmi dolgom. Képes vagyok egész heteket átaludni, csak hétvégre ébredek fel, mert a királylányokat ilyenkor kell elrabolni. Már annyit raboltam, hogy lehet, hogy lassan elfogynak a királylányok a palotákból. Minden héten ez van! A lovagnak biztos van már vagy hatvan felesége, mert mindig ő menti meg őket. De mi lenne, ha egyszer a lovag rabolná el a hölgyeket, és én menteném meg? Talán engem is megdicsérnének? Én venném feleségül és én élnék boldogan amíg meg nem halnék? Haaa… Igen. Igen!
Oh, igen, megyek szerencsét próbálni! Ez volt a utóbbi kétszáz évben a legjobb ötletem! Indulok is, lá-lá, lá-lá, lá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amimeseink.blog.hu/api/trackback/id/tr941403986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon jó mese. Belőled jó sárkány lenne!:)
Ennél jobb, tömören megfogalmazott mesét még nem is olvastam.
Nagyon jó mese Nekem tetszett :-) :D :)
Moni nagyon jó megírta aezt a mesét szokásához híven!
Mert aki nem tudná Móni írja a viág legjobb meséit!
Nekem nagyon tetszik!
:-)
Köszönöm hogy eddig kommentálták
Köszönöm, hogy hozzászóltál a mesémhez. A tied is jó és nagyon ötletes.
süti beállítások módosítása