A mi meséink

"Írjunk együtt mesekönyvet!" Meseblog általános iskolások részére.

Email címünk

Várjuk meséiteket az amimeseink@gmail.com email címre!

Rajzok

Hozzászólások

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Rovatok

Garami Erik: A vidrával való találkozásom

2011.03.19. 06:58 | amimeseink | Szólj hozzá!

Címkék: mese orosháza segít

A vidrával való találkozásom

Garami Erik (3. osztályos) meséje

Egy hűvös őszi délutánon sétáltam az erdőben. Szép, nagy erdő volt ez, tele állatokkal. A madarak néha csiripeltek. A kedvenc állatom a vidra, de még sosem találkoztam vele, pedig minden álmom ez volt.
Sétáltam a folyó mellett. Eszemben tartottam anyukám intését, hogy ne menjek közel a vízhez, mert veszélyes. Ágak reccsenését és valami furcsa hangot hallottam, mintha fütyült volna valaki. Elbújtam egy bokor mögé és onnan figyeltem a vidrákat. Hármat láttam; egy nagyot, két kisebbet. Amikor kiléptem a bokor mögül, a három állat elszaladt. Azonban a nagyobbik súlya alatt eltört egy faág és beszorult a lába. Ott jajveszékelt szegény. Kétségbeesette nézett a többiek után. Ők már régen eltűntek a hódok által odahordott gallyak között. Odamentem segíteni neki. Ahogy közeledtem felé, még inkább húzni kezdte a lábát, de csak rosszabb helyzetbe került. Végül feladta, és lekuporodott. Nagyon félt szegény. Miután kiengedtem a beszorult a lábát, elfutott a társai után. Nagyon aranyos volt.
Hazaérve elmeséltem anyunak, aki nagyon örült, bár meg is ijedt egy kicsit, mert nagyon közel voltam a vízhez. Szerinte bele is eshettem volna, de így megmentettem a pusztulástól egy veszélyeztetett állatot. Sajnos nem tudtam őket megsimogatni. Na majd legközelebb.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://amimeseink.blog.hu/api/trackback/id/tr102752005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása